DOPRAVA A VRÁCENÍ ZBOŽÍ
DOPRAVA
JAK DLOUHO TRVÁ DORUČENÍ?
Objednávka k vám doputuje do 2-3 pracovních dnů.
KOLIK STOJÍ DOPRAVA?
K dopravě našich balíčků využíváme výhradně služeb přepravní společnosti Zásilkovna. Objednávku vám doručí přímo domů za 99 Kč. Doručení do výdejen Zásilkovny stojí 69 Kč. Pokud nakoupíte nad 2000 Kč, máte dopravu zdarma. Způsob dopravy si vyberete v posledním kroku objednávky.
JAK MOHU SLEDOVAT SVOU OBJEDNÁVKU?
Pro sledování objednávky se přihlaste do svého účtu a přejděte do sekce „Moje objednávky“. Vyberte požadovanou objednávku a klikněte na uvedený odkaz pro sledování. Budete přesměrováni na webovou stránku společnosti Zásilkovna, kde můžete sledovat aktuální stav a polohu svého balíčku. Tento odkaz najdete i v e-mailu s potvrzením o odeslání objednávky.
Podrobnosti o sledování jsou dostupné od okamžiku odeslání vaší objednávky až do jejího doručení k vám.
MOHU ZMĚNIT NEBO ZRUŠIT SVOU OBJEDNÁVKU?
Snažíme se, aby vám naše šperky začaly dělat radost co nejdříve – objednávky odesíláme tak rychle, jak to jen jde. Zadané objednávky proto bohužel nejsme schopni zrušit nebo upravit jejich obsah.
Pokud máte ke své objednávce jakékoli dotazy, kontaktujte naši zákaznickou podporu – uděláme vše, abychom vám pomohli.
MOJE OBJEDNÁVKA MÁ ZPOŽDĚNÍ, DORAZÍ MI?
Pokud se nám náhodou nepodaří vaši objednávku zpracovat do předpokládaného data odeslání, kontaktuje vás zákaznická podpora. Informaci o případném zpoždění vám zašleme e-mailem. Nezapomeňte si zkontrolovat složku s hromadnou poštou a spamem.
Máte-li ke své objednávce jakékoli dotazy, napište nám na info@dessori.cz.
VRACENÍ A REKLAMACE ZBOŽÍ
MOHU ŠPERK VRÁTIT?
Netrefili jste velikost nebo vkus? To nevadí. Pokud vám šperk nebude z jakéhokoli důvodu vyhovovat, můžete ho nenošený vrátit do 14 dnů od doručení.
Aby vrácení zboží proběhlo hladce, řiďte se prosím našimi pokyny k vrácení:
- Šperky si můžete prohlédnout a seznámit se s nimi stejně, jako při nákupu v kamenné prodejně – nelze je začít nosit a poté je vracet. Náušnice, které chcete vrátit, si prosím z hygienických důvodů nezkoušejte.
- Žádný jednotlivý kus ze sady nelze vrátit nebo refundovat. Šperky zakoupené v sadě musí být vráceny jako komplet.
- Všechny šperky musí být vráceny v nepoškozeném stavu, a to včetně obalu, který zahrnuje sáček a krabičku.
- Nedodržení těchto pokynů může vést k zamítnutí vašeho vrácení.
Pokud potřebujete s vrácením zboží pomoct, kontaktujte naši zákaznickou podporu.
Kompletní podmínky pro vrácení zboží najdete tady.
JAK POSTUPOVAT PŘI VRACENÍ ZBOŽÍ?
Nenošené zboží můžete vrátit do 14 dnů od doručení. Stačí vyplnit všechny potřebné informace ve formuláři pro vrácení zboží. Pro vrácení zboží je možné využít libovolnou kurýrní společnost, naše doporučení je ovšem využívat služeb Zásilkovny/Packety.
Před odesláním balíčku se ujistěte, že jsou všechny kousky nenošené, zabalené v původním obalu (sáček i krabička) a vráceny ve stavu vhodném pro další prodej. Všechny kousky musí být při vrácení chráněny bezpečným obalem, aby nedošlo k poškození při přepravě. Nedodržení těchto pokynů může vést k zamítnutí vrácení.
Jak postupovat při reklamaci zboží?
Pokud se vám se šperkem přihodilo něco nepředvídaného, neváhejte se na nás obrátit. Upozorňujeme však, že reklamaci nelze uplatnit na běžné opotřebení, mechanická poškození (například poškrábáním, zdeformováním, prasknutím nebo rozbitím kamene), používáním šperku v nevhodných podmínkách, neodborným zacházením (například kontaktem s chemickými látkami nebo nevhodnými čisticími prostředky), ani na běžnou oxidaci kovu.
Pro vrácení zásilky nahlaste na podacím místě Zásilkovny náš kód, který vám zašleme na vyžádání emailem pro vytvoření zpětného štítku. Prosíme o zaslání vyplněného formuláře pro uplatnění reklamace.
KDY DOSTANU SVÉ PENÍZE ZPĚT?
Všechny vrácené objednávky se snažíme zpracovat nejpozději do 14 pracovních dnů. Během rušnějších období roku může zpracování vratky trvat až 30 pracovních dnů. Refundovanou částku vám připíšeme zpátky na kartu použitou při nákupu.
MOHU ŠPERK VYMĚNIT ZA JINÝ?
Zakoupený kousek vám za jiné zboží nebo jinou velikost nevyměníme, ale můžete nám ho ve lhůtě 14 dní vrátit a objednat si nový. Stačí postupovat podle pokynů k vrácení zboží výše.
Máte-li jakékoli dotazy ke své objednávce nebo vrácení zboží, kontaktujte naši zákaznickou podporu.