F.A.Q.

NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY

Z jakých materiálů jsou vaše šperky vyrobené?

Šperky vyrábíme ze sterlingového stříbra a pozlacujeme je 18karátovým zlatem, které jim dodává luxusní finiš. Aby vám vydržely zářit ještě déle, opatřujeme je vrstvou proti matnění. 

K výrobě Dessori šperků používáme 100% recyklované drahé kovy – ty neztrácejí na kvalitě, ale významně snižují potřebu další energeticky náročné těžby. Váš nový pozlacený kousek tak bude nejen krásný, ale i etický. 

JAK MŮŽU OBJEDNÁVKU ZAPLATIT?

Za svou objednávku můžete zaplatit online debetní i kreditní kartou (Visa a Mastercard) nebo bankovním převodem.

PRODÁVÁTE DÁRKOVÉ KARTY?

Samozřejmě! Navštivte tuto stránku a vyberte si z dárkových karet Dessori v hodnotě 1000 Kč, 1500 Kč, 2000 Kč nebo 2500 Kč. Dárkové karty jsou platné 1 rok od data nákupu. Protože nám záleží na životním prostředí, šetříme papírem – naše dárkové karty jsou digitální.

JAK UPLATNÍM DÁRKOVOU KARTU?

Svou dárkovou kartu uplatníte jednoduše online – stačí zadat číslo karty do kolonky v nákupním košíku a kliknout na „použít kód“. Pokud potřebujete s uplatněním karty pomoct, obraťte se na naši zákaznickou podporu.

JAKÉ JSOU PODMÍNKY POUŽITÍ DÁRKOVÉ KARTY?
  • Dárková karta Dessori je platná jeden rok od data nákupu. 
  • Dárkovou kartu nelze vyměnit za hotovost ani refundovat. 
  • Ztracenou nebo odcizenou dárkovou kartu nelze nahradit ani refundovat.
  • Dárkovou kartu lze uplatnit pouze v měně, ve které byla zakoupena. 
  • Na nákup dárkových karet Dessori nelze použít slevové a akční kódy. 
  • Pokud při nákupu nevyčerpáte celou hodnotu dárkové karty, můžete zůstatek využít na budoucí nákupy. Na kartě zůstane až do konce její platnosti.
  • Zboží zakoupené pomocí dárkové karty nám můžete vrátit ve standardní 14denní lhůtě. Hodnota zboží bude vrácena zpět na použitou dárkovou kartu nebo vám vystavíme kartu novou. 
    Potřebujete s nákupem nebo uplatněním dárkové karty pomoct? Obraťte se na naši zákaznickou podporu.
JAK POZNÁM, ŽE JSTE PŘIJALI MOJI OBJEDNÁVKU?

Jakmile dokončíte nákup na webu dessori.cz, přijde vám e-mailové potvrzení se všemi podrobnostmi o nákupu. Tento e-mail slouží jako potvrzení, že jsme objednávku v pořádku přijali a váš balíček už se chystá. 

Pokud vám e-mailové potvrzení nepřijde v přiměřeném časovém okně od dokončení objednávky, zkontrolujte si složku spamu nebo hromadné pošty. Potvrzení není ani tam? Kontaktujte naši zákaznickou podporu – rádi stav vaší objednávky prověříme.

KDE NAJDU HISTORII SVÝCH OBJEDNÁVEK?

Historii objednávek si zobrazíte po přihlášení do svého účtu. Najdete ji v sekci „Historie objednávek“ nebo „Moje objednávky“, kde můžete sledovat stav svých aktuálních objednávek a zobrazit podrobnosti minulých nákupů u Dessori.

JAK UPLATNÍM SLEVOVÝ KÓD?

Slevový kód zadejte do určené kolonky v nákupním košíku a klikněte na „uplatnit“. Sleva se vám odečte z ceny objednávky ještě před pokračováním k platbě.

JAKÉ JSOU PODMÍNKY POUŽITÍ SLEVOVÝCH KÓDŮ?
  • Na každou objednávku lze uplatnit jen jeden slevový kód.
  • Slevové kódy nelze použít na zlevněné zboží. 
  • Slevové kódy nejsou převoditelné a nelze je vyměnit za hotovost. 
  • Objednávka s časově omezeným slevovým kódem musí být odeslána do 23:59 stanoveného termínu.
  • Slevové kódy nelze použít k nákupu dárkových karet Dessori. 
  • Slevové akce jsou závislé na dostupnosti zásob a vyhrazujeme si právo jakoukoli slevovou akci změnit nebo zrušit bez předchozího upozornění.
  • Při nákupu se slevovým kódem platí všechny ostatní podmínky nákupu u Dessori.

Máte s uplatněním slevového kódu potíže? Obraťte se na naši zákaznickou podporu.

MŮŽU SI VYTVOŘIT SEZNAM PŘÁNÍ?

Ano a je to velmi snadné! Nejdřív si na našem webu dessori.cz vytvořte účet, nebo se přihlaste do existujícího účtu. U každého produktu najdete ikonku srdíčka – na tu stačí kliknout a produkt se uloží do vašeho seznamu přání. 

Svůj seznam přání Dessori si kdykoli zobrazíte kliknutím na ikonu srdíčka nebo ve svém uživatelském účtu. Svůj seznam přání můžete upravovat podle potřeby ve svém účtu.

OBSAHUJÍ VAŠE ŠPERKY NIKL?

Ne, naše šperky jsou bez niklu.

MĚNÍ SE CENY VAŠICH ŠPERKŮ?

Inflace, kolísání cen zlata a stříbra nebo narušení globálního dodavatelského řetězce může naše ceny čas od času ovlivnit. Výrobní faktory se snažíme pravidelně vyhodnocovat a děláme vše pro to, abyste u nás vždy našli vysoce kvalitní šperky za dostupné ceny.

ZÁKAZNICKÝ ÚČET

JAK SI VYTVOŘÍM ÚČET?

Vytvoření účtu je snadné. Klikněte na ikonu „Můj účet“ a poté vyberte možnost „Vytvořit účet“. Vyplňte všechny požadované kolonky a účet je na světě. Do založeného účtu se můžete kdykoli jednoduše přihlásit pomocí přihlašovacích údajů na webu dessori.cz.

POTŘEBUJI ÚČET K VYTVOŘENÍ OBJEDNÁVKY?

Ne, objednávku můžete vytvořit a odeslat i bez založeného účtu. 

Pokud chcete mít dokonalý přehled o svých objednávkách, vytvořit si seznam přání​ nebo si uložit informace pro další nákupy, zákaznický účet vám přijde vhod.

CO DĚLAT, KDYŽ ZAPOMENU SVÉ HESLO?

Své heslo si jednoduše obnovíte na přihlašovací stránce na webu dessori.com kliknutím na odkaz „Zapomněli jste heslo?“. Na e-mail vám odešleme pokyny k ověření identity a heslo si budete moci resetovat.

KDE SI UPRAVÍM OSOBNÍ ÚDAJE?

Pro úpravu svého jména, telefonního čísla, e-mailové adresy a hesla se jednoduše přihlaste do sekce „Můj účet“ a proveďte požadované změny.

JAK ZMĚNÍM NASTAVENÍ ODBĚRU NEWSLETTERU?

Pokud chcete mít přehled o nových produktech, akcích nebo exkluzivních nabídkách, přihlaste se k odběru newsletteru ve spodní části jakékoli stránky našeho webu. 

Z odběru se můžete kdykoli odhlásit stisknutím tlačítka „Odhlásit se“ na konci každého newsletteru.

JSOU MÉ OSOBNÍ INFORMACE V BEZPEČÍ?

Ano, na bezpečí vašich osobních údajů nám záleží. Náš web je šifrován, aby chránil vaše data a dodržujeme přísné zásady ochrany soukromí. Vaše informace tak zůstanou v bezpečí.

JAK ZRUŠÍM SVŮJ ÚČET?

Se zrušením účtu vám pomůže naše zákaznická podpora – stačí nás kontaktovat. Pozor, smazáním účtu se trvale odstraní vaše údaje a veškeré informace o historii objednávek z našeho systému.

PÉČE O ŠPERKY A ZÁRUKA

JAK SE MÁM STARAT O SVŮJ ŠPERK?

Chcete vědět, jak správně pečovat o svůj nový kousek? Podívejte se na naši stránku péče o šperky – najdete tam všechny potřebné informace.

JAKOU MÁM NA ŠPERKY ZÁRUKU?

Na kvalitě nám opravdu záleží. Než váš nový kousek opustí sklad, pečlivě ho několikrát zkontrolujeme. I přes důkladnou kontrolu se ale může výjimečně objevit nějaká vada. Na všechny naše šperky se proto vztahuje šestiměsíční záruka.

Pokud na šperku zjistíte vadu, která vznikla při výrobě, obraťte se na naši zákaznickou podporu – reklamaci posoudíme a když bude oprávněná, rádi vám pošleme nový šperk. 

Naše záruka pokrývá materiálové a výrobní vady, ale nezahrnuje následující:

  • Běžné opotřebení: normální stárnutí a opotřebení šperků, včetně drobných škrábanců, oděrek a vyblednutí zlacení nebo jiné povrchové úpravy. 
  • Přetržení řetízku, pokud není způsobeno vadnými materiály nebo zpracováním. 
  • Nesprávné použití: poškození způsobené nesprávným zacházením nebo používáním, jako je pád šperku, ohnutí, deformace nebo vystavení šperku nadměrnému tlaku. 
  • Chemické vlivy: ztráta lesku nebo změna barvy v důsledku kontaktu s chemickými látkami, včetně čisticích prostředků, parfémů, olejů, pleťových mlék a chloru. 
  • Poškození vlhkostí: problémy vyplývající z dlouhodobého vystavení šperku vlhkosti, např. rez nebo koroze. 
  • Úpravy a opravy: jakékoliv poškození nebo vady způsobené úpravami, opravami nebo modifikacemi šperku, které nebyly provedeny společností Dessori. 
  • Ztráta nebo krádež: na ztracené nebo odcizené kusy se záruka nevztahuje. 
  • Poškození smaltu a drahých kamenů: škrábance, praskliny nebo jiné poškození smaltu a drahých kamenů způsobené nárazy, pády nebo jinými vnějšími silami.

Potřebujete poradit nebo chcete šperk reklamovat? Obraťte se na naši zákaznickou podporu – rádi vám se vším pomůžeme.

VÝBĚR VELIKOSTI

JAK ZJISTÍM SPRÁVNOU VELIKOST PRSTENU?

S výběrem velikosti prstenu vám nejlépe pomůže náš průvodce. Vysvětlíme vám, jak přeměřit prsten ze šperkovnice nebo svůj prst.

Pokud si nejste jistí, jak vybrat ten pravý prsten, kontaktujte naši zákaznickou podporu – rádi vám pomůžeme najít kousek, co sedne.